Wednesday, March 30, 2011

::lagi setapak saya melangkah:: - PART 3 - (END of the BEGINING)



hampir sebulan sy tunggu awak.. tiap tiap hari sy tunggu.. tapi awak tak de.. sy tawu awak ade tapi sekadar dari jauh.. yer..... sy tawu semua tu.. tak pe la awak.. itu keputusan awak.. lagipun yang jadi dah pun terjadi.. sy redha.. sy tak salah kan awak.. sy letak semua ni salah sy.. iyer.... SEMUA.. so dont worry ye, sy tak kan pernah benci awak.. lagipun sejak dua puluh dua tahun sy hidup, sy tak pernah and tak boleh nak benci orang.. tak kisah la orang tu buat ape pun kat sy.. marah tu memang ade tapi nak membenci tu tak pernah boleh.. tak tawu la kenape.. tapi tak pe pun, sebab sy tak nak perasaan benci tu wujud.. untuk ape sy membenci orang.. kalau dah itu keputusan dia, ok laaa... sy follow je.. tak kan nak  pakse pulak kan.. berat memang berat.. tapi insyaallah sy ok ok sahaja..



sy langsung tak de hak nak simpan awak.. sy langsung tak de hak nak suh awak stay ngn sy.. sy langsung tak de hak nak pakse awak cari sy.. sy langsung tak de hak nak menangis sebab awak.. sy langsung tak de hak nak tungu tungu awak.. sy langsung tak de hak nak harapkan awak jadi macam awak yang dulu.. sy langsung tak de hak nak marah marah awak.. sy langsung tak de hak nak salahkan awak.. sebab....... awak bukan sape sape.. kita tak de pape ikatan pun.. relationship kita pun berlandaskan atas nama "NO NAME" je kan? sorry sorry sy TERlupe.... so ok laaa...

U HAVE YOUR OWN LIFE 
&
U HAVE YOUR OWN RIGHT

ciyes, sy tak suke kalau kena buat keputusan sebab keputusan ni selalunya menyakitkan.. sy lebih rela sy yang sakit daripada orang sakit disebabkan sy.. susah sangat nak buat keputusan ni.. siang malam pagi petang sy pikir sampai hilang habis semua mood sy.. and at last, sy dapat buat keputusan.. 

so, dengan ini, sy DALILA HALIM akan melepaskan awak.. yup, sy lepaskan awak.. lepaskan awak bukan sebab marah, lepaskan awak bukan sebab benci, lepaskan awak bukan sebab nak balas dendam, sy lepaskan awak sebab sy nak cube berdikari semula.. sy lepaskan awak sebab sy nak cube berdiri atas kaki sy sendiri.. sy lepaskan awak sebab sy rase sy nak jadi Dalila yang mula mula awak kenal..



selame 6tahun sy boleh berdikari, sy boleh jage hati sendiri, sy boleh buat semua dengan sendiri, sy boleh buat keputusan sendiri, kenape dalam mase 6bulan sy tak boleh berbalik pade siapa sy yang asalnya?? 

cume satu je sy nak awak tawu, sy TAK BUANG awak.. sy just lepaskan je.. lepaskan sebab sy penat(sy tawu awak lagi penat dengan sy).. sy cume penat digantung tak bertali macam ni.. kalau awak pegi dengan kate kate, tak pe, sy kuat.. tapi awak pegi deam deam.. awk pegi senyap senyap.. sakit sangat.. sakit sampai sy hilang arah.. sakit sebab tertunggu tunggu.. sakit sebab tertanye tanye.. ade yang suruh sy cari awak.. ade yang suruh sy slow talk ngan awak.. tapi sy bukan macam tu.. once orang tu dah tinggal sy, susah sangat sy nak cari dia balik.. tapi kalau dia datang cari sy, insyaallah sy ade.. same goes to you k.. 

even sy dah tak de awak tapi sy ade kenangan kenangan dengan awak.. buat mase ni sy nak simpan semua kenangan tuh taw.. tapi kalau sy sakit sangat, sy mintak maaf kalau sy terpakse buang semua.. insyaallah  3 things kat bawah ni je yg sy tak kan buang.. 



tadaaa!! hehe..
jersey celop awak..
opssss... kantoii dia beli jersey CELOP
wexx :p


  ingat lagi bende ni?? shuttt deam.. 
sampai sekarang sy tak tampal lagi taw


hehe... 
gunting merah yang awak belikan
(beli dlm hujan kan?)
gunting ni pun sy tak pernah gune lagi
ade je lagi, duduk deam deam dalam beg laptop sy tuh


AWAK.....
tentang janji janji yang penah awak taburkan untuk sy dulu, tak payah awak serabut serabut pikir ye.. janji janji tu sy dah buang jauh jauh dah.. ade yang kene bawak ngan arus, ade yang dah terbang tinggi tinggi, ade yang dah kene tanam.. so just forget it la ea.. let bygones be bygones.. lagi satu,ermm tentang ape yang sy dah TERambik, TERbuang n TERsegale TER tuh, sy hope awak halalkan taw.. sy pun same, sy DAH halalkan SEMUA yang sy bagi dekat awak.. sikit pun sy tak de simpan dalam hati ni.. 

saya ok ok saje
CIYES


i understand that there are some problem.. and i'm not toO blind to know all the pain you keep inside you..
even though you might not show.. by the way, u can put the blame on me.. 

last but not least.

thanks for reading
thanks for listening 
thanks for your patience
thanks for your attention
thanks for your support
thanks for your time
thanks for your friendship


DAN AKHIRNYA

kalau la saya meninggal sebentar sahaja lagi, saya tawu saya mesti akan dikebumikan.. mase tu, setidak tidaknya semua yang mengenali saya mesti akan bersedih.. saya harapkan oarang orang yang selalu ade dengan saya dan yang mane mengenali saya akan turut serta mengiringi saya ke tanah perkuburan.. kalau  saya dah ditanam, saya nak sangat setiap satu daripada anda semua tak pernah ade rasa benci dan marah pade saya.. kalau tidak, mesti saya terseksa kat sana nanti.. saya merayu supaya anda semua berkata yang baik baik je tentang saya ye.. maafkan saya.. ampunkan semua salah silap saya..


TERIMA KASIH UNTUK SEGALANYA



Assalamualaikum




No comments:

Post a Comment