Monday, March 28, 2011

::inilah dunia, yang pergi sudah pun pergi::



humm.. nahh!! hilang dah idea.. mase idea belambak lambak hari tu, bukan maen banyak lagi halangan untuk sy tempuh untuk nak buat entry baru ni.. sekarang, dah tak de halangan, idea pulak tibe tibe hilang.. humm... ini laa.. ini la dunia.. dunia yang penuh dengan dugaan.. 

yess 
(!!) 
DUGAAN & PENGAJARAN

aduhh... macam mana sy nak mulakan ye? ok ok.. sy mintak maap sebab tak dapat nak share secara detail.. ciyes sy buntu.. sy cuba takat yang sy mampu je eh.. penat dah tanggung bende ni.. penat dah sebab tak dapat opinion dari awak.. penat dah sebab terlalu rindu awak.. penat dah dengan penat ni.. jadi, sy abadikan dalam blog sy ni ye.

::SETAPAK TERUS MELANGKAH::
(hope lepas ni sy sedikit ok)


hari tu sy tanya dia kenapa
bla bla bla bla bla...
sy pun cuba pujuk hati
then,
blaaablaaa blaablaa blaaa
blablaablaaablaaablaa
seminggu jugak laa.. sy ok lagi then,
blaablaablaablaaablaaa
ade la dia nyatakan sebab sebabnya..
blaablaablaaa
lepas tu ok la, sy hormat keputusan dia..
blablablablalablaablaaablaablaaa
tengok tengok ending macam ni..
~THE END~

yes, sy bsembang dalam hati.. yes, sy tak mampu nak share.. yes, sy buntu.. yes, sy tak kuat.. yes, sy lemah.. yes, terima kaseh.. yes, sy tak salah kan awk.. yes, my mistake.. yes, my bad.. 

::SORRY::

permintaan terakhir saya untuk awak 
tak nak la tinggal saya macam ni
tak nak la tinggal saya deam deam macam ni
tak nak la lari dari saya macam ni
tak nak la bagi saya tunggu tunggu awak macam ni
tak nak la bagi saya rindu awak macam ni

please....
keluarkan satu statement yang awak dah tak nak kawan ngan saya
please keluarkan satu statement yang awak dah penat dengan saya
please keluarkan satu statement yang saya tak perlu tunggu awak lagi dah

BERGANTUNG TAK BERTALI NI SAKIT LA AWAK

sy sanggup terima kata putus dari awak daripada sy terpaksa hidup ternanti nanti macam ni.. sy tawu kenyataan tu menyakitkan tapi sy dah sedia nak dengar ape pun keputusan dari awak.. sy tawu kita tak de pape hubungan, saya tawu awak ade kehidupan awak sendiri.. sy tawu sy tak de hak nak suh awak stay ngn sy.. tapi macam sy taep kat atas tadi lah, keluarkan SATU statement yang membolehkan sy sedikit OK dan yang paling penting, statement tu tak membuatkan sy TERTUNGGU TUNGGU macam ni..


jangan risau
ape ape pun sy CUBA lepaskan awak



ini pengajaran untuk saya si DALILA HALIM..
iyaa.. memang cabaran dan dugaan tu mengajar sy untuk menjadi matang.. bak kata pepatah melayu dulu dulu kalau dah terhantuk baru nak terngadah.. bila dah terhantuk tak boleh nak buat ape , baru nak mengadu sakitnya.. bila dah ade dalam situasi 'sakit' tu, tak gune lagi dah nak mengadu or mengenangkan naseb diri ni.. hidup kat dunia ni boleh di ibaratkan macam bola atas padang, macam tayar basikal yang bulat.. dulu sy seronok dan selesa sebab sy ada kat atas.. TETAPI disebabkan sy alpa, sy dah ade kat bawah dah sekarang.. sebab ape sy jadi macam tu?? sebab.......... sy tak berjaya jaga semua yang sy penah dapat dulu.. dan sekarang semua tu dah hilang.. 






3 comments: