Wednesday, May 4, 2011

::andai itu yang terbaek untuk mu::

aku cuba untuk mengerti
aku cuba untuk fahami
kini, segalanya ku mengerti
kini, segalanya ku fahami
(walau terpaksa merana diri)

walau masih lagi keliru,
akan ku biar ia berlalu.
walau masih terasa ragu,
akan ku cuba hapuskan ragu itu

jika benar diri ini pernah disayangi,
janganlah aku terus dilukai.
jika benar diri ini tidak mampu disayangi lagi,
akan ku CUBA melangkah pergi

cuma sedikit terkilan dihati,
kerana diriku digantung tak bertali
cuma satu pinta dihati,
jangan terus biarkan aku sebegini.

tapi, 
andai itu yang terbaek untuk mu,
aku relakan ia terjadi
andai itu yang terbaek untuk mu,
aku relakan kau pergi
andai itu yang terbaek untuk mu,
aku rela kembali menyendiri

- menanti sebuah jawapan -





No comments:

Post a Comment