Thursday, February 3, 2011

::Thanks Mak::

(aku diminta) cerite nye bermula pd 26.9..pada 1 mlm yg dingin..angin sepoi2 bhse membelai rmbut ku(uish dah mcm novel dah)..aku melyang y.m ku..aku tertarik ngan 1 name nie(x tau nape tertarik).. Dalila ila.. aku pn memberanikn diri menegur die..die membalas teguran aku dgn wajah yg ceria(padahal x nmpk muke pn)...kami pn mule bersembang(die nie ske merepek sikit)..aku pn lyn je die pnye merepek 2 sbb die nie mcm 3 suku sikit..
best layan org 3 suku nie.. sbb nie 3 suku la aku ngat bnde nie smpai skang(maybe smpai ble2 kot)..aku tnye die...
*L**N : nape x tdo lg..?
Dalila ila : sy ngah tmn mak sy la
*L**N : mak awk ngah wat pe 2..?
Dalila ila : die ngan BALUT ketupat..
aku pn pelik...bkn org ANYAM ketupat ke...x tau lak kamus dah tukar bhse jd balut..myb die ngah ngantuk kot tmn mak die.. lbh kurang lam kol 5 ktorang stop msg(padahal aku de kls sok 2..slambe je)...b4 ktorang stop...aku smpat la mintak no nie...dapat tu dapat..tp mencabar ckit la... abis gak la kredit lam 50sen..die bg no dpn je.. no last skali kene cri sndiri...
Start dri situ ktorang mnjadi rapat..24 jam msg je..kalo bnti pn sbb de kls,maghrib n tdo...yg lain sume msg je...so bile dah ari2 contact..prasaan mule2 yg dlu anggap sbg kwn...mkin lame mkin berubah...x tau la nak ckp 2 cinta or what kn...tp msti nak slalu de je...x kre siang or mlm..
mcm ne nak ckp eh....x de yg special pn ngan die nie...tp aku mcm tertarik la ngan die bkn sbb rupe paras....rupe paras die base je..not bad la org ckp..tp more ke ati n perangai kot...

die nie jenis easy going la...sng ikot cre org..x kre la org 2 mcm ne...tp die leh ikot lg...

die nie sng bwk berbual..de je topik die...
sbb 2 aku x pnh boring msg ngan die(aku jnis jrg call).de je idea die..

die nie leh dngr ckp..kre sng nak control la..(tp bkn sume..de bnde die x pnh dngr kot)...niat aku bkn nak control kebebasan org..just nak control dri bnde yg leh merosak kn or memudarat kn je..

tp 1 bnde je...jgn wat die marah...x dayo den nak memujok nye..


::sumone::



1 comment: